ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

O πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εφόσον πρόκειται για προϊόντα που δεν εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, αζημίως, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός τεσσάρων (4) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα αυτά απευθείας στην έδρα της Επιχείρησης ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα της Επιχείρησης. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης πριν από την επιστροφή των προϊόντων, μπορεί να επικοινωνεί με την Επιχείρηση, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος.

Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προορισμένα προς επιστροφή προϊόντα, με το επίσημο παραστατικό της αγοράς τους, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς τα προϊόντα να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ή να έχουν χρησιμοποιηθεί. Προϋπόθεση επίσης για την επιστροφή είναι να έχουν τηρηθεί οι συνθήκες διατήρησής τους.

Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο Πελάτης έχει εξοφλήσει προηγουμένως κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Επιχείρηση για την αποστολή των προϊόντων στον Πελάτη, όπως και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους.

Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν αναγκαία.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Από το προβλεπόμενο στην παραπάνω παράγραφο δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη, εξαιρούνται τα προϊόντα εκείνα που αγοράσθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και:

-Έχουν αποσφραγιστεί ή χρησιμοποιηθεί μετά την παράδοσή τους.

-Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης, καθώς η πώληση δε θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Ευθύνη για ελαττώματα-Επιστροφές

Ανεξάρτητα από το δικαίωμα του Πελάτη για υπαναχώρηση, η Επιχείρηση ευθύνεται κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, όταν το προϊόν που αγοράστηκε από τον Πελάτη, δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως όταν έχει πραγματικό ελάττωμα ή δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες.

Σε περίπτωση ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Επιχείρηση οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Η Επιχείρηση θα αντικαταστήσει τα προϊόντα που αγόρασε ο Πελάτης, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Επιχείρησης, παραδόθηκαν στον Πελάτη άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλε.

Ανωτέρα Βία

Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται και δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τυχόν προσωρινή ή μόνιμη αδυναμία παροχής υπηρεσιών και για καθυστερήσεις στην αποδοχή και εκτέλεση των παραγγελιών και παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων, από λόγους μη δυνάμενους να αποδοθούν σε υπαιτιότητά του , όπως λόγου χάριν σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (απεργίες, σεισμοί, πυρκαγιές, κακές καιρικές συνθήκες κλπ) ή απρόβλεπτων κατά αντικειμενική κρίση καταστάσεων ή γεγονότων, όπως δυσλειτουργίες των συνεργαζομένων εταιρειών ταχυμεταφορών, τυχαία χειροτέρευση ή καταστροφή των προϊόντων πριν την παράδοση στον χρήστη και αφότου δοθούν για αποστολή, παράνομες παρεμβάσεις του αντισυμβαλλομένου ή τρίτου, δυσλειτουργία του παρόχου επεξεργασίας διαδικτυακών πληρωμών (τράπεζα) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας (host provider) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) ή του φορέα παροχής υπηρεσιών πρόσβασης (access provider) ή του τερματικού εξοπλισμού του χρήστη, εσφαλμένη παροχή στοιχείων εκ μέρους του χρήστη και γενικά για κάθε περιστατικό που εμποδίζει την ομαλή εκπλήρωση των συμβατικών του υποχρεώσεων. Η ευθύνη της εταιρείας περιορίζεται στις εκ της σύμβασης με τον καταναλωτή ανειλημμένες υποχρεώσεις της και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθεί, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα σε αυτές.

Εγγραφείτε στο Newsletter

Δοκιμάστε τα προϊόντα μας για να νιώσετε καλύτερα κάθε στιγμή της ημέρας σας.

Διέυθυνση

Μπουμπουλίνας 20, Γαλάτσι 111 46 Αθήνα

Τηλέφωνο

(+30) 21 0292 2724

Email

info@vitasana.gr

 Η εταιρεία VITASANA δραστηριοποιείται και παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στον Ιατρικό Κλάδο από το 2009. Αποτελεί επίσημο πάροχο του Ενιαίου Οργανισμού Παροχών Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) και εξειδικεύεται στην εξυπηρέτηση ασθενών που χρήζουν αναλώσιμου υλικού για διαχείριση κατακλίσεων, θεραπείας για τη νοσο του παρκινσον, & προϊόντων ειδικής διατροφής.

Our Payment Partners :

payment

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Copyright © 2022 Vitasana.gr All Rights Reserved.

X
Add to cart