Παραγγελία
Υποβολή παραγγελίας- Πρόταση για αγορά
Η παραγγελία των προϊόντων από τον Πελάτη υποβάλλεται με τη συμπλήρωση και την αποστολή της ειδικής φόρμας παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας , μέσω ειδικού συνδέσμου, o Πελάτης λαμβάνει γνώση των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση του σχετικού εικονιδίου «Συμφωνώ με τους όρους χρήσης», δηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση για:
-Τα πλήρη στοιχεία της Επιχείρησης, (επωνυμία, έδρα, στοιχεία δημοσιότητας, διεύθυνση, τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλόμενων προϊόντων όπου τυγχάνει εφαρμογής.
-Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων της παραγγελίας όπως αυτά περιγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
-Τη συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων ΦΠΑ, όλων των τελών, όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων (αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου) και κάθε άλλης δαπάνης, για το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις, όπως και το ότι η αναγραφόμενη τελική τιμή κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν περιλαμβάνει έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας, με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής της παραγγελίας.
-Τα μέσα πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, καθώς και της προθεσμίας εντός της οποίας η Επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα προϊόντα και τους τυχόν περιορισμούς παράδοσης και των μέσων πληρωμής.
-Της υποχρέωσης πληρωμής από τον Πελάτη με την υποβολή της παραγγελίας.
-Της ύπαρξης της ευθύνης της Επιχείρησης σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων, της διάρκειας της σύμβασης και των όρων για τη λήξη της όπου τυγχάνει εφαρμογής και της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής.
-Του δικαιώματος άσκησης υπαναχώρησης από τον Πελάτη (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασία, εξαιρέσεις) όπου τυγχάνει εφαρμογής και σε περίπτωση υπαναχώρησης, της επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην Επιχείρηση καθώς και της υποχρέωσης του Πελάτη, εφόσον έχει κάνει χρήση, να καταβάλει εύλογο κόστος στην Επιχείρηση, ενώ όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση τον Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Η αποστολή της παραγγελίας προς την Επιχείρηση, αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων προϊόντων και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που περιγράφονται στην παραγγελία. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή από την Επιχείρηση, ο Πελάτης εφόσον προέβη στην πληρωμή της παραγγελίας, δικαιούται την επιστροφή της πληρωμής.
Επιβεβαίωση παραλαβής παραγγελίας-Κατάρτιση πώλησης
Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Επιχείρηση, πριν λάβει ο Πελάτης επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας από την Επιχείρηση, όπως περιγράφεται κατωτέρω.
Η παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Επιχείρηση, από τη στιγμή που ο Πελάτης λάβει στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει, σχετική ενημέρωση από την Επιχείρηση, με τον αριθμό της παραγγελίας του και την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».
Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας, επιβεβαιώνεται η ορθότητα της τελικής τιμής του προϊόντος και η διαθεσιμότητά του και σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο, η Επιχείρηση ενημερώνει σχετικά τον Πελάτη. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτισθεί και δημιουργεί αξιώσεις μεταξύ του Πελάτη και της Επιχείρησης, μόνο με την αποστολή και λήψη του ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Η παραγγελία απεστάλη» ή η «Η παραγγελία είναι έτοιμη για παραλαβή».
Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς, αλλά και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά τη διαχείρισή της και ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Επιχείρηση εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία του, διαφορετικά τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας του, θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης. Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας από την Επιχείρηση είτε τηλεφωνικά, είτε με αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση info@vitasana.gr είτε ηλεκτρονικά με είσοδο στο λογαριασμό του με τους προσωπικούς του κωδικούς (username και password), επιλέγοντας «παρακολούθηση παραγγελίας» μέσω συνδέσμου.
Στο πλαίσιο της καλής πίστης, η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων, τα οποία λόγω μηχανικού ή τυπογραφικού λάθους εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, είτε μικρότερη είτε μεγαλύτερη από την κανονική ισχύουσα τιμή τους. Εφόσον το σφάλμα, αφορά μέρος μόνο των προϊόντων της παραγγελίας, η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα, εκτός αν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας του, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
Διαθεσιμότητα Προϊόντων
Ο Πελάτης ενημερώνεται για τα προϊόντα και τη διαθεσιμότητά τους, μέσω ενδείξεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Επιχείρηση επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση, εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η έλλειψη διαθεσιμότητας, αφορά μέρος των προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο μέρος της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη μερική εκτέλεση της παραγγελίας, οπότε η Επιχείρηση οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οιοδήποτε τρόπο συμφωνηθεί με τον Πελάτη.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο μετά την τελική καταχώρηση της παραγγελίας, η Επιχείρηση ενημερώνει τον Πελάτη για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του. Εφόσον ο χρόνος δεν ικανοποιεί τον Πελάτη, η παραγγελία ακυρώνεται και τυχόν πληρωμές επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του ή με οιοδήποτε τρόπο συμφωνηθεί με τον Πελάτη.
1) Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες αλλά και πληρωμές μέσο Viva-Payments και PayPal
2) Αντικαταβολή για τα περισσότερα προϊόντα με τα Speedex Courier
3) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
IBAN: GR9501101220000012200255854
ETHNIKH TRAPEZA
IBAN:GR9802602790000670200949032
EUROBANK
IBAN:GR2901403560356002101065150
ALPHA BANK
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας